CSODASZÉP KISMAMÁK

2018.02.07

A múltkor megkérdezte a tizenkét éves lányom, hogy tudnék-e neki mutatni fotót amin vele vagyok éppen kismama. Nagyon szerettem voltam neki egy kedves képet mutatni magamról - vele, abból az időszakból amire csak én emlékszem, és mégis Ő volt a lényeg... 

Sajnos hiába igyekeztem, egyetlen fotót sem találtam magamról, amit megmutathattam volna gyermekeimnek... ez egy olyan mulasztás, amit már nem tudok pótolni!  Kedves Kismamák, ha tehetitek, Ti ne essetek ebbe a hibába. Örökítsétek meg a babavárás gyönyörű hónapjait, gondoskodjatok arról, hogy legyen szép képanyagotok amit szívesen megmutattok gyermekeiteknek - magatokról - Velük.

Szebbnél-szebb kismama fotót láttam az elmúlt évek során, melyek készülésén részt vehettem vagy melyeket fotós partnereim, barátaim portfóliájában leshettem meg. Bevallom kicsit irigykedem, hogy én annak idején két alkalommal is voltam olyan meggondolatlan, hogy nem készítettem ilyen elragadó képsorokat. Ahogy az esküvő fotóimat örömmel forgatom a mai napig, bizony ma szívesen fellapoznám kismamaságom képeit is. 

Amennyiben megszületik a döntés, hogy készíttetsz kismama fotósorozatot, ezekre a dolgokra figyelj:

A fotós  - Olyan fotóst válassz, akinek lehetőséged van referencia anyagát megtekintened. 

Helyszín - A meghitt, az elragadó, a bájos, a kedves, a csodaszép, a trendi, a vagány vagy éppen a sexi kismama képeket is műtermi körülmények között lehet elkészíteni. Szabadban, vagy otthoni környezetben bízd a párodra a fotózást - az okos telefonnal.

Smink, Haj - A szép smink és a rendezett haj: MUST HAVE. A haj esetében sokat segít egy előző napi fodrász egy jó beszárítás, hajsütő, fésű a helyszínen, de a profi sminkest SOHA ne hagyd ki a buliból. Különben nem az a kismama fog visszamosolyogni a képeken akivel te is jó barátságban vagy.

Kiegészítők, Ruhák, Kellékek - Sok fotós biztosít kiegészítőt, kelléket a fotózásokhoz. Érdemes azonban az elképzeléseket még a fotózás előtt egyeztetni. Te is beszerezhetsz néhány szép ruhát, szexi fehérneműt, melyek elengedhetetlen kellékei a szép kismama fotók megszületésének. 

© 2018 Szakértői Divat blog - nem csak Kismamáknak. 
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el